Televizní trh v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Televizní trh v ČR |
Autor: |
Rabenseifnerová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém trhu, shrnuje trendy sledovanosti, prodeje reklamy a chování trhu. Na základě provedeného výzkumu glosuje současnou situaci na televizním trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14535
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13687
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet