Televizní trh v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Televizní trh v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Televizní trh v ČR
Autor: Rabenseifnerová, Miroslava
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém trhu, shrnuje trendy sledovanosti, prodeje reklamy a chování trhu. Na základě provedeného výzkumu glosuje současnou situaci na televizním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14535
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13687


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rabenseifnerová_2010_bp.pdfZablokované 15.56Mb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet