Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR
Autor: Tomanová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje pozici firemního časopisu v rámci marketingových komunikací společnosti, jeho specifika, různé podoby, způsoby využití a jeho obrovský potenciál pro efektivní komunikaci se zákazníkem či zaměstnancem. Všechny funkce tohoto marketingového nástroje jak v tištěné podobě, tak v online verzi, práce demonstruje na nejúspěšnějším firemním časopisu u nás ? časopisu Čilichili společnosti Vodafone, a to prostřednictvím detailní analýzy časopisu, SWOT analýzy, porovnání s konkurencí a sekundární analýzy realizovaného marketingového výzkumu. Na základě zjištěných výstupů jsou navrženy oblasti ke zlepšení a doporučení rozvoje časopisu do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14537
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13695


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomanová_2010_bp.pdfZablokované 3.875Mb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet