Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR |
Autor: |
Tomanová, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje pozici firemního časopisu v rámci marketingových komunikací společnosti, jeho specifika, různé podoby, způsoby využití a jeho obrovský potenciál pro efektivní komunikaci se zákazníkem či zaměstnancem. Všechny funkce tohoto marketingového nástroje jak v tištěné podobě, tak v online verzi, práce demonstruje na nejúspěšnějším firemním časopisu u nás ? časopisu Čilichili společnosti Vodafone, a to prostřednictvím detailní analýzy časopisu, SWOT analýzy, porovnání s konkurencí a sekundární analýzy realizovaného marketingového výzkumu. Na základě zjištěných výstupů jsou navrženy oblasti ke zlepšení a doporučení rozvoje časopisu do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14537
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13695
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet