Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o. |
Autor: |
Jurečková, Petra
|
Vedoucí: |
Svoboda, Václav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou corporate identity, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax s.r.o. Cílem práce je seznámit čtenáře s jednotlivými prvky firemní identity společnosti Servis Climax s.r.o. Práce nastiňuje, jak společnost Servis Climax s.r.o. komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy produktů a služeb poskytuje, jaké prvky marketingového mixu používá v rámci svých kampaní a v neposlední řadě, jak dosahuje jednotného vizuálního stylu. Součástí práce je i průzkum, který je zaměřen jak na zaměstnance společnosti Servis Climax s.r.o., tak na obyvatele města Vsetín, kde společnost sídlí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1453
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2625
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet