Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku
Autor: Bednář, Vojtěch
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Práce se zabývá porovnáním nákupního chování v České republice a Norsku při koupi out-doorových produktů. V teoretické části vymezuji problematiku kulturních odlišností a jejich vliv na nákupní chování. V praktické části vyhodnocuji výsledky šetření, který probíhal v ČR a Norsku a taktéž zkoumám vzájemné závislosti získaných dat. V části praktické navr-huji, jak zlepšit tržní pozici firmy Hudysport a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14542
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17352


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bednář_2010_dp.pdfZablokované 3.135Mb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet