Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku |
Autor: |
Bednář, Vojtěch
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá porovnáním nákupního chování v České republice a Norsku při koupi out-doorových produktů. V teoretické části vymezuji problematiku kulturních odlišností a jejich vliv na nákupní chování. V praktické části vyhodnocuji výsledky šetření, který probíhal v ČR a Norsku a taktéž zkoumám vzájemné závislosti získaných dat. V části praktické navr-huji, jak zlepšit tržní pozici firmy Hudysport a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14542
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17352
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet