Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích
Autor: Hurtová, Helena
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analýza dvou vybraných privátních značek maloobchodních řetězců v České republice. Privátní značky jsou v Evropské unii velmi rozšířené a jejich podíl v regálech zahraničních obchodních řetězců je velmi vysoký. Situace u nás se tomuto trendu pomalu přibližuje, a tak je důležité zjistit, jak výrobky prodávané pod privátní značkou hodnotí sami zákazníci. Obchodní řetězce v dnešní době plné konkurence bojují o každého zákazníka, a právě privátní značky jsou tomuto nápomocny. Vybrala jsem si privátní značky hypermarketu Hypernova a Interspar, a to privátní značku Euro Shopper a privátní značku Spar. Ve teoretické a analytické části diplomové práce jsem citovala výzkumy agentur Incoma Research a Gfk Praha. Další literatura a ostatní zdroje jsou uvedeny v přiloženém seznamu literatury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1454
Datum: 2006-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2712


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hurtová_2006_dp.pdf 771.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
hurtová_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hurtová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet