Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích |
Autor: |
Hurtová, Helena
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je analýza dvou vybraných privátních značek maloobchodních řetězců v České republice. Privátní značky jsou v Evropské unii velmi rozšířené a jejich podíl v regálech zahraničních obchodních řetězců je velmi vysoký. Situace u nás se tomuto trendu pomalu přibližuje, a tak je důležité zjistit, jak výrobky prodávané pod privátní značkou hodnotí sami zákazníci. Obchodní řetězce v dnešní době plné konkurence bojují o každého zákazníka, a právě privátní značky jsou tomuto nápomocny. Vybrala jsem si privátní značky hypermarketu Hypernova a Interspar, a to privátní značku Euro Shopper a privátní značku Spar. Ve teoretické a analytické části diplomové práce jsem citovala výzkumy agentur Incoma Research a Gfk Praha. Další literatura a ostatní zdroje jsou uvedeny v přiloženém seznamu literatury. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1454
|
Datum:
|
2006-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2712
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet