Projekt zlepšení image občanského sdružení RR49
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení image občanského sdružení RR49 |
Autor: |
Koleková, Mária
|
Vedoucí: |
Chvatík, Petr
|
Abstrakt:
|
Teoretická časť tejto práce obsahuje poznatky vychádzajúce z odbornej literatúry vzťahu-júcej sa k téme práce. Popisuje oblasť neziskovej organizácie, imidžu a marketingovej ko-munikácie. Praktická časť obsahuje zoznámenie sa s organizáciou, zmapovanie doterajšej marketingovej komunikácie organizácie a SWOT analýzu. V projektovej časti práce je na-vrhnutý projekt, v závislosti na prevedených analýzach, ktorý prináša zvýšenie povedomia organizácie a prostredníctvom marketingovej komunikácie vytvára jej pozitívny imidž. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14695
|
Datum:
|
2010-08-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.08.2040 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
17628
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet