Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz |
Autor: |
Důbravová, Marcela
|
Vedoucí: |
Sodomka, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o komunikaci a vztazích se zákazníky firmy, jako o prostředcích zvyšování konkurenceschopnosti. Z pohledu CRM jsou pod pojmem zákazník chápáni jak dodavatelé, tak odběratelé firmy. Pro podrobnější analýzu a konkretizaci projektu je práce zaměřena především na odběratele a koncové zákazníky firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky ve společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o., její vliv na konkurenceschopnost této firmy a vypracování návrhu na zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu. Analýza se zabývá prostředky komunikace se zákazníky, především internetovými stránkami a elektronickým obchodováním, konkurencí na trhu a strukturou zákazníků. Pomocí analýzy zhodnotím úroveň komunikace a péče o zákazníky. Dále identifikuji procesy vztahující se k zákazníkům a jejich rozborem zjistím možnosti zvýšení jejich efektivnosti. V závěru pak navrhuji prostředky vhodné k efektivnější komunikaci se zákazníky a vytváření hodnotných vztahů s nimi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14714
|
Datum:
|
2010-08-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 20.08.2012 |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Průmyslové inženýrství |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
16521
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet