Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Autor: Důbravová, Marcela
Vedoucí: Sodomka, Petr
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o komunikaci a vztazích se zákazníky firmy, jako o prostředcích zvyšování konkurenceschopnosti. Z pohledu CRM jsou pod pojmem zákazník chápáni jak dodavatelé, tak odběratelé firmy. Pro podrobnější analýzu a konkretizaci projektu je práce zaměřena především na odběratele a koncové zákazníky firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky ve společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o., její vliv na konkurenceschopnost této firmy a vypracování návrhu na zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu. Analýza se zabývá prostředky komunikace se zákazníky, především internetovými stránkami a elektronickým obchodováním, konkurencí na trhu a strukturou zákazníků. Pomocí analýzy zhodnotím úroveň komunikace a péče o zákazníky. Dále identifikuji procesy vztahující se k zákazníkům a jejich rozborem zjistím možnosti zvýšení jejich efektivnosti. V závěru pak navrhuji prostředky vhodné k efektivnější komunikaci se zákazníky a vytváření hodnotných vztahů s nimi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14714
Datum: 2010-08-20
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 20.08.2012
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Průmyslové inženýrství
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16521


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
důbravová_2010_dp.pdfZablokované 4.258Mb PDF Zobrazit/otevřít
důbravová_2010_vp.pdf 64.67Kb PDF Zobrazit/otevřít
důbravová_2010_op.pdf 100.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet