Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s. |
Autor: |
Holíková, Eva
|
Vedoucí: |
Zezulka, Libor
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a.s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části. Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace, jak autosalonu, tak i auto kliniky. Na základě těchto poznatků je navržen roční komunikační plán pro auto kliniku. Jsou zde popsány cíle, kterých by mělo být navrženým komunikačním mixem dosaženo pomocí vybraných stávajících a nově navržených komunikačních nástrojů, vypracována SWOT analýza, vytvořen časový harmonogram, rozpočet a návrh na měření efektivity použitých nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14748
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17897
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet