Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci
Autor: Honzek, Martin
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navrhnout ideální koncept eventu a seznámit čtenáře blíže se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové oblasti a cíle a poskytnou dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, komunikačního mixu a jejich vzájemného propojení. Rozebrána je i problematika marketingového výzkumu. Druhá část přibližuje event marketing v praxi. V práci byly zvoleny, popsány a okrajově zhodnoceny většiny známých eventů, které se pořádají na univerzitní půdě Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Dále bylo vybráno několik největších eventů, které byly podrobněji analyzovány. Součástí práce je dotazníkové šetření identifikující problémové oblasti spojené s pořádáním event marketingových aktivit. Z tohoto šetření vychází třetí ? projektová část práce, ve které je návrh ideálního konceptu eventu a návrhy řešení problémových oblastí zjištěných z dotazníku v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14781
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18381


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
honzek_2011_dp.pdf 2.995Mb PDF Zobrazit/otevřít
honzek_2011_vp.pdf 58.67Kb PDF Zobrazit/otevřít
honzek_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet