Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Havelková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1478
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4043
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet