Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Havelková, Michaela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1478
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4043


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havelková_2006_bp.pdfZablokované 3.272Mb PDF
havelková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havelková_2006_op.doc 1.074Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet