Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.
Autor: Štalmachová, Hana
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XY a na základě definovaných výhod a nedostatků předkládá návrh projektu. Hlavním důvodem pro zvolení tohoto tématu, byla potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky, přispět tak ke zvýšení povědomí o firmě a upevnit pozici na trhu. Práce bude sloužit pro interní účely společnosti. V první části jsou stručně charakterizovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy. Na základě všech získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je zpracována také nákladová analýza a přehled eventuálních rizik s jejich možnou eliminací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14880
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21974


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štalmachová_2011_dp.pdfZablokované 1.094Mb PDF
štalmachová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štalmachová_2011_op.pdf 419.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet