Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s. |
Autor: |
Štalmachová, Hana
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XY a na základě definovaných výhod a nedostatků předkládá návrh projektu. Hlavním důvodem pro zvolení tohoto tématu, byla potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky, přispět tak ke zvýšení povědomí o firmě a upevnit pozici na trhu. Práce bude sloužit pro interní účely společnosti. V první části jsou stručně charakterizovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy. Na základě všech získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je zpracována také nákladová analýza a přehled eventuálních rizik s jejich možnou eliminací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14880
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21974
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet