Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s. |
Author: |
Štalmachová, Hana
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XY a na základě definovaných výhod a nedostatků předkládá návrh projektu. Hlavním důvodem pro zvolení tohoto tématu, byla potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky, přispět tak ke zvýšení povědomí o firmě a upevnit pozici na trhu. Práce bude sloužit pro interní účely společnosti. V první části jsou stručně charakterizovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy. Na základě všech získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je zpracována také nákladová analýza a přehled eventuálních rizik s jejich možnou eliminací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14880
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
21974
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account