Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions
Autor: Klemš, Milan
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: The study's aim is designed to explore differences in promotion of high-culture events in contrast to the ones that lie in the popular sector. On the grounds of these findings the study will point out what promotional elements they can adopt from each other to increase their effectiveness. In addition, this work tries to find out whether the theory on emotional communication matches with the genuine emotions that are produced by the examined campaigns. Furthermore, it attempts to discover if the chosen events really communicate the same emotions they offer.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14952
Datum: 2011-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klemš_2011_dp.pdf 1.086Mb PDF Zobrazit/otevřít
klemš_2011_vp.pdf 61.51Kb PDF Zobrazit/otevřít
klemš_2011_op.doc 431.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet