Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo |
Autor: |
Benko, Jindřich
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Kreativní reklamní strategie je jedním z faktorů úspěšné reklamy. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na pivo. Teoretická část nabízí náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část analyzuje reklamní kampaně v českém prostředí a nabízí srovnání názorů studenta marketingových komunikací s odborníkem z praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14995
|
Datum:
|
2011-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18734
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet