Emoce strachu v mediálních komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Emoce strachu v mediálních komunikacích |
Autor: |
Hasík, Tomáš
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Lidské jednání je, do určité míry, determinováno základními pudy a emocemi. Podle jedné z teorií o vzniku člověka, teorie evoluční, je to dáno vrozenými genetickými dispozicemi, které nám a našemu genomu pomáhají v boji o přežití. Jednou z těchto dispo-zic je strach. V této práci bych chtěl zjistit, jak je strachu využíváno v mediální a marketin-gové komunikaci. A také bych chtěl poukázat na to, že jako marketingovou komunikaci můžeme posuzovat takovou persvazivní komunikaci či jakoukoliv jinou manipulaci, která je prováděna za účelem získání prospěchu ať otevřeně nebo skrytě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15067
|
Datum:
|
2011-04-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
18521
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet