Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí
Autor: Kluka, Radek
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Hlavní náplní této bakalářské práce je analýza prodeje formou prezentačních akcí. Součástí této práce je také analýza spotřebitelského chování seniorů. V teoretické části přibližuji spotřebitelské chování, nástroje marketingové komunikace, především pak prezentační akce. Nedílnou součástí je také popis behaviorální ekonomie a také metod behaviorální reklamy. Praktická část se skládá ze dvou analýz a to konkrétně analýzy prodeje na prezentačních akcích pomocí pozorování a dotazníkového šetření o spotřebitelském chování seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15166
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22258


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kluka_2011_bp.pdfZablokované 13.17Mb PDF
kluka_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kluka_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet