Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí |
Autor: |
Kluka, Radek
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Hlavní náplní této bakalářské práce je analýza prodeje formou prezentačních akcí. Součástí této práce je také analýza spotřebitelského chování seniorů. V teoretické části přibližuji spotřebitelské chování, nástroje marketingové komunikace, především pak prezentační akce. Nedílnou součástí je také popis behaviorální ekonomie a také metod behaviorální reklamy. Praktická část se skládá ze dvou analýz a to konkrétně analýzy prodeje na prezentačních akcích pomocí pozorování a dotazníkového šetření o spotřebitelském chování seniorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15166
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22258
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet