Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu |
Autor: |
Růžičková, Lucie
|
Vedoucí: |
Svobodová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky, její budování a posílení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou poznatky, týkající se značky a jejího řízení, které byly získány z literárních zdrojů. Jsou zde také zahrnuty studie, které poskytují obrázek nejen o nejhodnotnějších značkách současnosti, ale i o značkách, kterým spotřebitelé nejvíce důvěřují. Své místo si vydobyl i průzkum provedený na českém trhu, jehož cílem bylo zjistit, jaký vztah mají ke značkám čeští spotřebitelé. Praktická část poskytuje informace o společnosti Nestlé S.A., její pobočce pro Českou republiku Nestlé Česko s.r.o. a také o výrobním závodě Sfinx. Dalším krokem je pak analýza současného stavu značek Bon Pari a JOJO na českém trhu. Výsledkem praktické části jsou doporučení k posílení těchto značek, které byly podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15188
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19573
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet