Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci |
Autor: |
Bílá, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá Sociální reklamou a její rolí v dnešní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti reklamy, sociálního marketingu, sociální reklamy, její historie a účinnosti. Dále je analyzována konkretní sociální kampaň a je hodnocena účinnost a efektivita současné sociální reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15285
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
19498
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet