Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku
Autor: Šebelová, Daniela
Vedoucí: Novotná, Jarmila
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na pohádku jako jeden z přirozených prostředků rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Teoretická část pojednává o dítěti předškolního věku, zabývá se vývojem jeho osobnosti, předškolním vzděláváním, snaží se vysvětlit pojem emoční inteligence a ukázat, jak lze využít pohádku k jejímu rozvoji právě u zmíněné věkové skupiny. V praktické části se snažím pomocí rozhovorů s učitelkami a rodiči zjistit, zda a jak cíleně využívají pohádku k rozvoji emoční inteligence dětí a jakou důležitost přikládají pohádce v dětském světě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15366
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19813


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šebelová_2011_bp.pdf 1.583Mb PDF Zobrazit/otevřít
šebelová_2011_vp.zip 155.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
šebelová_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet