Propagační film
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagační film |
Autor: |
Matoušková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Janíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Propagační film je speciální, delší formou audiovizuální reklamy, která prostřednictvím obrazu a zvuku ovlivňuje divákovy emoce. Při jeho tvorbě vycházíme z poznatků z oblasti propagace a zároveň využíváme výrazových prostředků filmu. Předmětem propagačního sdělení může být výrobek, služba nebo myšlenka, snímek může sloužit také pro posílení značky. Divák propagačního filmu je pro nás potencionálním spotřebitelem, zástupcem definované cílové skupiny, které je propagované poselství určeno a jejíž spotřebitelské chování se prostřednictvím propagačního filmu snažíme ovlivnit. S ohledem na vlastnosti a zájmy cílové skupiny volíme vhodnou formu zpracování, kterou může být hraný, dokumentární nebo animovaný film, popřípadě jejich kombinace. Pro doplnění lze využít i prvků videoklipu, grafického designu či fotografie, které v současnosti do propagačního filmu pronikají stále častěji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1543
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Multimedia a design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3003
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet