Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely |
Autor: |
Habich, Jan
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Práce je analýzou současného stavu sociálních médií, přičemž je kladen důraz na existenci, budování a využití virtuálních komunit, a to nejen pro marketingové účely. Teoretická část vysvětluje některé pojmy, věnuje se změnám které ve vývoji elektro-nických médií proběhly a rovněž uživatelskému chování. Cílem praktické části je odpovědět na hypotézy a ukázat, jak lze využít vývoj elektro-nických médií a uživatelského chování pro potřeby marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15558
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18747
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet