Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek
Autor: Mikulášek, Lukáš
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový mix služeb, firemní identitu a teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části. V analy-tické části se budu zabývat charakteristikou připravovaného podniku a konkurenčního pro-středí města Olomouce, provedením marketingového výzkumu a prezentací obdržených výsledků. V praktické části se budeme věnovat návrhu integrované komunikační strategie a sestavení plánu realizace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, jejich detail-nímu popisu a předpokládaným nákladům každého z nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15586
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18409


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikulášek_2011_dp.pdf 4.103Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikulášek_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mikulášek_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet