Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek |
Autor: |
Mikulášek, Lukáš
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový mix služeb, firemní identitu a teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části. V analy-tické části se budu zabývat charakteristikou připravovaného podniku a konkurenčního pro-středí města Olomouce, provedením marketingového výzkumu a prezentací obdržených výsledků. V praktické části se budeme věnovat návrhu integrované komunikační strategie a sestavení plánu realizace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, jejich detail-nímu popisu a předpokládaným nákladům každého z nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15586
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18409
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet