Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan |
Autor: |
Gregořica, Tomáš
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na naprosto klíčový prvek úspěchu každé firmy, a tím je konkuren-ceschopnost, postavená a budovaná na základě jasných a efektivních marketingových prin-cipech, konkrétně pak úspěšném budování silné značky jako zásadním faktoru zvyšování konkurenceschopnosti zejména na B2C trzích. V teoretické části se čtenář může seznámit s aktuálními nejpalčivějšími problémy současného podnikání a přístupy jak s nimi bojovat. Tato část je věnována strategickému marketingu a zejména pak tzv. brand buildingu jeho metodám a také nejnovějším přístupům. Část praktická se zabývá analýzou působením firmy LANEX a.s. na trhu horolezeckých lan, přičemž analyzuje zásadní kroky, které firma učini-la s cílem zlepšit postavení a image značky na tomto trhu. Konečně v projektové části se věnuji hodnocení všech zásadních přijatých opatření a doporučením k dalšímu postupu zvy-šování globální konkurenceschopnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1564
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
426
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet