Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan
Autor: Gregořica, Tomáš
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na naprosto klíčový prvek úspěchu každé firmy, a tím je konkuren-ceschopnost, postavená a budovaná na základě jasných a efektivních marketingových prin-cipech, konkrétně pak úspěšném budování silné značky jako zásadním faktoru zvyšování konkurenceschopnosti zejména na B2C trzích. V teoretické části se čtenář může seznámit s aktuálními nejpalčivějšími problémy současného podnikání a přístupy jak s nimi bojovat. Tato část je věnována strategickému marketingu a zejména pak tzv. brand buildingu jeho metodám a také nejnovějším přístupům. Část praktická se zabývá analýzou působením firmy LANEX a.s. na trhu horolezeckých lan, přičemž analyzuje zásadní kroky, které firma učini-la s cílem zlepšit postavení a image značky na tomto trhu. Konečně v projektové části se věnuji hodnocení všech zásadních přijatých opatření a doporučením k dalšímu postupu zvy-šování globální konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1564
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 426


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gregořica_2006_dp.pdfZablokované 4.116Mb PDF
gregořica_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gregořica_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet