An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company |
Autor: |
Temna, Tetyana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingového mixu vznikající společnosti v podmínkách současného stavu ekonomiky. Rozvoj internetu velmi ovlivnil pojem marketingu a tím více samotný marketingový mix. První část práce se zabývá teoretickým základem analýzy internetového marketingového mixu založené na klasickém marketingovém mixu s ohledem na velký vliv internetu. Druhá část se zabývá analýzou specifických částí internetového marketingového mixu a ostatních důležitých vlivů za účelem kontroly životaschopnosti a předpokládané výnosnosti vznikající společnosti. Celá analytická část může být použita jako základ pro obchodní plán společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15665
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19678
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet