An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Autor: Temna, Tetyana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingového mixu vznikající společnosti v podmínkách současného stavu ekonomiky. Rozvoj internetu velmi ovlivnil pojem marketingu a tím více samotný marketingový mix. První část práce se zabývá teoretickým základem analýzy internetového marketingového mixu založené na klasickém marketingovém mixu s ohledem na velký vliv internetu. Druhá část se zabývá analýzou specifických částí internetového marketingového mixu a ostatních důležitých vlivů za účelem kontroly životaschopnosti a předpokládané výnosnosti vznikající společnosti. Celá analytická část může být použita jako základ pro obchodní plán společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15665
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19678


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
temna_2011_bp.pdf 7.250Mb PDF Zobrazit/otevřít
temna_2011_vp.zip 16.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
temna_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet