Vliv mateřské školy na vývoj předškolního dítěte
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv mateřské školy na vývoj předškolního dítěte |
Autor: |
Mazanová, Monika
|
Vedoucí: |
Musilová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na správný vývoj dítěte v předškolním věku a následně na přípravu v mateřské škole pro nástup do ZŠ. Pro nástup povinné školní do-cházky je třeba děti jak po stránce psychické tak po stránce tělesné správně připravit. Jejich svět ze dne na den promění ve svět plný učení a povinností. V teoretické části jsem se snažila popsat vývoj dětí. Nejvíce důležité pro zdárný vstup do ZŠ je, aby děti měli správnou slovní výslovnost. Ve škole na ně čeká mnoho nových věcí s kterými se budou muset postupně seznámit ( čtení, psaní, počítání ), a proto je nutno, aby již měli zvládnutou správnou výslovnost, aby se dokázali soustředit na další nové věci a nezaostávali za ostatními dětmi. Z hlediska motorického vývoje je rovněž důležité, aby dítě bylo pro nástup do školy připraveno. Otázka sociálního vývoje je také nedílnou sou-částí správného vývoje dítěte. V praktické části jsem za spolupráce pedagogů v MŠ mohla realizovat projekt za jehož pomocí se děti předškolního věku připravovaly pro nástup do ZŠ. Za pomocí různých úko-lů se učili jak správně držet psací potřeby, poslouchali jsme hudbu a snažili se zpívat, nau-čili jsme se rozeznat dopravní prostředky, poznali své tělo, psali jsme jeho jednotlivé části a nezapomněli jsme ani na matematiku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15671
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
19697
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet