Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o. |
Autor: |
Kopřivová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Mička, Jan
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce se zabývá ročním reklamním plánem společnosti Praxis, spol. s r.o. se zaměřením i na vlastní maloobchodní prodejny. Zaměřila jsem se také na využití komunikace pomocí internetu pro efektivnější oslovení zákazníka. Ve své práci jsem se snažila navrhnout další programy marketingové komunikace, které společnosti velmi pomohou k udržení současných a k získání nových zákazníků. V závěru práce je zpracován rozpočet reklamního plánu společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1571
|
Datum:
|
2006-05-02 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2036
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3639
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet