Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.
Autor: Kopřivová, Kateřina
Vedoucí: Mička, Jan
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce se zabývá ročním reklamním plánem společnosti Praxis, spol. s r.o. se zaměřením i na vlastní maloobchodní prodejny. Zaměřila jsem se také na využití komunikace pomocí internetu pro efektivnější oslovení zákazníka. Ve své práci jsem se snažila navrhnout další programy marketingové komunikace, které společnosti velmi pomohou k udržení současných a k získání nových zákazníků. V závěru práce je zpracován rozpočet reklamního plánu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1571
Datum: 2006-05-02
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2036
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3639


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopřivová_2006_bp.pdfZablokované 1.423Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopřivová_2006_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopřivová_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet