Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. |
Autor: |
Čuřillová, Ivana
|
Vedoucí: |
Kulhánek, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s., dále uvedu dostupné možnosti marketingové komunikace, ze kterých později sestavím projekt marketingové komunikační strategie. Tento projekt rozdělím do tří různých variant, které sestavím z hlediska finanční náročnosti. Jednu z těchto variant společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. doporučím použít při změně názvu na ATEL ENERGETIKA ZLÍN, s.r.o., která se uskuteční v souvislosti se změnou vlastníka této společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1577
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3617
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet