Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. |
Author: |
Čuřillová, Ivana
|
Advisor: |
Kulhánek, Jaroslav
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s., dále uvedu dostupné možnosti marketingové komunikace, ze kterých později sestavím projekt marketingové komunikační strategie. Tento projekt rozdělím do tří různých variant, které sestavím z hlediska finanční náročnosti. Jednu z těchto variant společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. doporučím použít při změně názvu na ATEL ENERGETIKA ZLÍN, s.r.o., která se uskuteční v souvislosti se změnou vlastníka této společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1577
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
3617
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account