Rozvoj čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku |
Autor: |
Koňařová, Marika
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zamerena na problematiku ctenárské gramotnosti, zejména na oblast porozumení textu. V teoretické cásti se zabývám pojmem ctenárská gramotnost a pojmy s ním souvisejícími. Dále se zameruji na historii ctení a jeho ruzné podoby, na práci se ctením ve škole a doma, také na poruchy ctení a v neposlední rade jsem strucne popsala výsledky výzkumu ctenárské gramotnosti PIRLS ceských žáku základních škol z roku 2001. Praktická cást je tvorená akcním výzkumem, který byl zamerený na problematiku porozumení ctenému textu detí mladšího školního veku. Na základe výsledku výzkumu jsem se venovala tvorbe metodických listu, využívající vybrané ctenárské strategie, jež pomohou detem mladšího školního veku premýšlet o ctení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15864
|
Datum:
|
2011-04-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
19339
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet