Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o. |
Autor: |
Jurková, Karolína
|
Vedoucí: |
Macurová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Obsahem bakalářské práce je popis problematiky vytvoření marketingového plánu, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení podniku. Teoretická část se zabývá především jednotlivými kroky při sestavování marketingového plánu, které jsou zpracovány z dostupných literárních zdrojů. V analytické části jsou převedeny teoretické poznatky do praxe. Je zde sestavena situační analýza firmy, která zkoumá marketingové prostředí společnosti. Dále se zaměřuje na marketingové strategie, s jejichž pomocí bude firma schopna dosáhnout svých cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15915
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21243
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet