Měření spokojenosti zákazníků ve VZP
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků ve VZP |
Autor: |
Ticháčková, Eva
|
Vedoucí: |
Svačinová, Iva
|
Abstrakt:
|
Moje bakalářská práce je zaměřena na měření, analýzu spokojenosti zákazníků VZP ČR ve Zlínském kraji. Měření spokojenosti zákazníků ve VZP ČR probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické části. V teoretické části je zpracována teorie o měření spokojenosti zákazníků, nastudovala jsem materiály o marketingovém výzkumu. Zajímala jsem se také o problematiku zdravotního pojištění v České republice. V praktické části jsem zpracovala výsledky, které jsem získala z dotazníkového šetření při marketingovém výzkumu, který probíhal ve všech pobočkách VZP ČR ve Zlínském kraji. Jednotlivé otázky z dotazníků jsem se snažila podrobně rozebrat a analyzovat. Navrhla jsem také, co by VZP ČR mohla směrem ke svým zákazníkům vylepšit a jak by mohla dosáhnout vyšší spokojenosti svých klientů, pojištěnců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16017
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21007
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet