Měření spokojenosti zákazníků ve VZP

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků ve VZP

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků ve VZP
Autor: Ticháčková, Eva
Vedoucí: Svačinová, Iva
Abstrakt: Moje bakalářská práce je zaměřena na měření, analýzu spokojenosti zákazníků VZP ČR ve Zlínském kraji. Měření spokojenosti zákazníků ve VZP ČR probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické části. V teoretické části je zpracována teorie o měření spokojenosti zákazníků, nastudovala jsem materiály o marketingovém výzkumu. Zajímala jsem se také o problematiku zdravotního pojištění v České republice. V praktické části jsem zpracovala výsledky, které jsem získala z dotazníkového šetření při marketingovém výzkumu, který probíhal ve všech pobočkách VZP ČR ve Zlínském kraji. Jednotlivé otázky z dotazníků jsem se snažila podrobně rozebrat a analyzovat. Navrhla jsem také, co by VZP ČR mohla směrem ke svým zákazníkům vylepšit a jak by mohla dosáhnout vyšší spokojenosti svých klientů, pojištěnců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16017
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21007


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ticháčková_2011_bp.pdf 1.028Mb PDF Zobrazit/otevřít
ticháčková_2011_vp.pdf 719.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
ticháčková_2011_op.pdf 636.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet