Marketingová strategie FaME

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie FaME

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie FaME
Autor: Petrášová, Kateřina
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení image Fakulty managementu a ekonomi-ky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán neziskový sektor, marketing a prostřední školy, marketingový mix a image školství. Praktická část obsahuje představení fakulty, analýzu marketingových aktivit FaME a průzkum názorů na FaME mezi studenty středních škol a výchovnými po-radci. Z výsledků analýz je navržen projekt na zvýšení image FaME UTB ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16061
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 21287


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
petrášová_2011_dp.pdfZablokované 1.634Mb PDF
petrášová_2011_vp.zip 26.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
petrášová_2011_op.doc 75.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet