Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen |
Autor: |
Šnobl, Jiří
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a maloobchodní sítě Oděvního podniku, a.s. se zaměřením na značku WD. Výsledky této analýzy jsou potom porovnávány s již realizovanými opatřeními, které mají za úkol získat do prodejen nové zákazníky a zvýšit celkové tržby maloobchodní sítě. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Oděvní podnik, a.s. se zabývá produkcí dámské a pánské klasické konfekce, dále pak produkcí volnočasové módy a džínového oblečení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1608
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2798
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet