Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen
Autor: Šnobl, Jiří
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a maloobchodní sítě Oděvního podniku, a.s. se zaměřením na značku WD. Výsledky této analýzy jsou potom porovnávány s již realizovanými opatřeními, které mají za úkol získat do prodejen nové zákazníky a zvýšit celkové tržby maloobchodní sítě. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Oděvní podnik, a.s. se zabývá produkcí dámské a pánské klasické konfekce, dále pak produkcí volnočasové módy a džínového oblečení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1608
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2798


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šnobl_2006_dp.pdfZablokované 3.101Mb PDF
šnobl_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šnobl_2006_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet