Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Autor: Stískalová, Pavla
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingového plánu pro společnost působící na průmyslovém trhu. V teoretické části práce je vymezena podstata marketingového plánování a teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části. Pomocí situační analýzy je popsána stávající situace a vyhodnoceny nedostatky. Návrhy k jejich odstranění jsou poté řešeny v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16177
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21968


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stískalová_2011_dp.pdfZablokované 4.391Mb PDF
stískalová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stískalová_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet