Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku |
Autor: |
Stískalová, Pavla
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingového plánu pro společnost působící na průmyslovém trhu. V teoretické části práce je vymezena podstata marketingového plánování a teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části. Pomocí situační analýzy je popsána stávající situace a vyhodnoceny nedostatky. Návrhy k jejich odstranění jsou poté řešeny v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16177
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21968
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet