Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace |
Autor: |
Kup, Martin
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o webové prezentaci www.ipex.cz a internetové marketingové komunikaci společnosti IPEX a.s., podnikající v oblasti telekomunikačních služeb. Tato práce se snaží najít vztah mezi auditem webové prezentace firmy, auditem celkové interne-tové marketingové komunikace a plánováním nové internetové marketingové komunikace pro následující rok. V praktické části jsou realizovány audity webové prezentace (obsah, forma, viditelnost, přístupnost, použitelnost), audit internetové marketingové komunikace firmy. Projektová část obsahuje návrh plánu internetové marketingové komunikace pro rok 2011, který zohledňuje výsledky auditů, realizovaných v praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16241
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18572
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet