Projekt marketingové komunikace firmy Močary
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy Močary |
Autor: |
Grečová, Petra
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť projekt marketingovej komunikácie pre firmu Močary. Diplomová práca je rozdelená na dve časti - teoretická a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá marketingovou komunikáciou a jednotlivými nástrojmi marketingového komunikačného mixu. V druhej praktickej časti sú vyhodnotené výsledky analýz a marketingového výskumu, ktoré sa stali základom pre vytvorenie projektu marketingovej komunikácie firmy Močary. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16244
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
21420
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet