Sociální odpovědnost v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální odpovědnost v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální odpovědnost v reklamě
Autor: Mieresová, Ľubica
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práca pojednáva o sociálnom marketingu z hľadiska ochrany životného prostredia a environmentálnym problémov. Sociálny marketing sa zameriava predovšetkým na človeka a spoločnosť. Jeho cieľom je dosiahnutie zmeny, odmietnutia alebo zrieknutia sa zaužívaného správania pomocou princípov a techník marketingu. Sociálny marketing je pomerne novou úspešnou formou marketingu a podniky by si mali uvedomiť, že to je cesta úspechu firmy v dnešnom konkurenčnom boji v súlade so zachovaním životného prostredia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16274
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18408


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mieresová_2011_dp.pdf 3.055Mb PDF Zobrazit/otevřít
mieresová_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mieresová_2011_op.doc 422Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet