Sociální odpovědnost v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální odpovědnost v reklamě |
Autor: |
Mieresová, Ľubica
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca pojednáva o sociálnom marketingu z hľadiska ochrany životného prostredia a environmentálnym problémov. Sociálny marketing sa zameriava predovšetkým na človeka a spoločnosť. Jeho cieľom je dosiahnutie zmeny, odmietnutia alebo zrieknutia sa zaužívaného správania pomocou princípov a techník marketingu. Sociálny marketing je pomerne novou úspešnou formou marketingu a podniky by si mali uvedomiť, že to je cesta úspechu firmy v dnešnom konkurenčnom boji v súlade so zachovaním životného prostredia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16274
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18408
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet