Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Autor: Plichtová, Andrea
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Oblast kojenecké výživy je rychle se rozvíjejícím trhem. Největší podíl představuje segment mléčných kojeneckých výživ, který meziročně vzroste cca o 8 %. Kategorie instantních kaší a přesnídávek mají stabilní pozici, zatímco kategorie instantních čajů zaznamenává mírný pokles. Trh dětské výživy je ovlivněn konkurenčním bojem nadnárodních obchodních řetězců, to se týká prodejních míst s převahou potravin i drogerií. Díky tomu roste důraz na cenu a promoční marketingové aktivity. Mléčná kojenecká výživa se stále nejvíce nakupuje v hyper/supermarketech a v lékárnách, nicméně dochází k poměrně výraznému růstu prodej-nosti v sítích drogerií a na v e-shopech na internetu. Kojenecká výživa je speciální potravinovou kategorií, má svá specifika a podléhá přísným pravidlům výroby, kontrolám a normám. Nepřetržitě jsou sledovány nové trendy v souladu s nejnovějšími poznatky lékařské vědy z oblasti dětské výživy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16291
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18713


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
plichtová_2011_bp.pdf 2.656Mb PDF Zobrazit/otevřít
plichtová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
plichtová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet