Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d. |
Autor: |
Vrábliková, Jitka
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa venuje problematike jednému z nástrojov marketingovej ko-munikácie ? merchandisingu a jeho využitia v maloobchodnej predajni spotrebného druž-stva COOP Jednota Slovensko, s. d. Hlavným cieľom tejto práce je návrh projektu na pod-poru predaja prostredníctvom merchandisingu drogistických výrobkov vlastnej značky tejto spoločnosti. Diplomová práca je rozdelená do troch samostatných častí. Teoretická časť je zameraná na objasnenie pojmov, teoretických poznatkov, faktov a všeobecného výkladu. V praktickej časti je predstavená spoločnosť a súčasná merchandisingová situácia vybraných výrobkov ?Domácnosť ? V náručí čistoty?. Praktická časť je doplnená prieskumom metódou osobného rozhovoru. V projektovej časti je navrhnutý a vypracovaný projekt na podporu predaja pomocou merchandisingu drogistických výrobkov pod vlastnou značkou zvoleného obchodného reťazca. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16301
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18431
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet