Analýza spokojenosti zákazníků firmy Dutaf Centrum, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Dutaf Centrum, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy Dutaf Centrum, spol. s r.o.
Autor: Kalamenová, Lenka
Vedoucí: Bočincová, Zuzana
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov spoločnosti Dutaf Centrum, spol. s r.o. prostredníctvom dotazníkového šetrenia a na základe analýzy navrhnúť a spracovať odporúčania. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky týkajúce sa poznávania zákazníka, jeho spokojnosti a marketingovej komunikácie. Praktická časť obsahuje predstavenie spoločnosti Dutaf Centrum, spol. s r.o. a spracovanie analýzy súčasného stavu spokojnosti zákazníkov. Na záver boli na základe výsledkov analýzy navrhnuté odporúčania vedúce k zvýšeniu a udržaniu spokojnosti zákazníkov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16314
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22256


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalamenová_2011_bp.pdfZablokované 2.945Mb PDF
kalamenová_2011_vp.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalamenová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet