Analýza spokojenosti zákazníků firmy Dutaf Centrum, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Dutaf Centrum, spol. s r.o. |
Autor: |
Kalamenová, Lenka
|
Vedoucí: |
Bočincová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Cieľom bakalárskej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov spoločnosti Dutaf Centrum, spol. s r.o. prostredníctvom dotazníkového šetrenia a na základe analýzy navrhnúť a spracovať odporúčania. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky týkajúce sa poznávania zákazníka, jeho spokojnosti a marketingovej komunikácie. Praktická časť obsahuje predstavenie spoločnosti Dutaf Centrum, spol. s r.o. a spracovanie analýzy súčasného stavu spokojnosti zákazníkov. Na záver boli na základe výsledkov analýzy navrhnuté odporúčania vedúce k zvýšeniu a udržaniu spokojnosti zákazníkov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16314
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22256
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet