Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010 |
Autor: |
Krutáková, Eva
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16374
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
18757
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet