Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Autor: Krutáková, Eva
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16374
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18757


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krutáková_2011_bp.pdf 2.751Mb PDF Zobrazit/otevřít
krutáková_2011_vp.doc 121Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krutáková_2011_op.doc 138.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet