SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací |
Autor: |
Orságová, Markéta
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné situace firmy Lipoelastic a.s., marketingového mixu a marketingových komunikací. Společnost se pohybuje v oblasti zdravotnické péče a je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců a distributorů kompresivních bandáží se zdravotním účinkem. Jedná se především o zdravotní, podpůrné a nápravné bandáže, které jsou určeny k pooperační léčbě po plastickoestetických zákrocích typu liposukce, mammaplastika, augmentace, abdominoplastika, face a neck lifting a jiné. Cílem bakalářské práce ?SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací? je na základě vyhodnocení jednotlivých analýz označit silné a slabé stránky či příležitosti a ohrožení v současném marketingovém a komunikačním mixu a následně pak navrhnout doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie, která by měla dopomoci k udržení nebo zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a podpořit zájem zákazníků o společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16474
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18710
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet