SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Autor: Orságová, Markéta
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné situace firmy Lipoelastic a.s., marketingového mixu a marketingových komunikací. Společnost se pohybuje v oblasti zdravotnické péče a je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců a distributorů kompresivních bandáží se zdravotním účinkem. Jedná se především o zdravotní, podpůrné a nápravné bandáže, které jsou určeny k pooperační léčbě po plastickoestetických zákrocích typu liposukce, mammaplastika, augmentace, abdominoplastika, face a neck lifting a jiné. Cílem bakalářské práce ?SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací? je na základě vyhodnocení jednotlivých analýz označit silné a slabé stránky či příležitosti a ohrožení v současném marketingovém a komunikačním mixu a následně pak navrhnout doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie, která by měla dopomoci k udržení nebo zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a podpořit zájem zákazníků o společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16474
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18710


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
orságová_2011_bp.pdf 2.600Mb PDF Zobrazit/otevřít
orságová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
orságová_2011_op.doc 745Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet