Propagace české kultury v letech 1948 - 1989
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace české kultury v letech 1948 - 1989 |
Autor: |
Pšenicová, Eva
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou forem propagace v Československu v letech 1948 ? 1989. Hlavní pozornost je soustředěna na tištěnou formu propagace, především propagace kulturních akcí. Celé uvedené období je s přihlédnutím k historicko-politickému kontextu přehledně rozděleno na jednotlivé časové úseky, vytvářející osu celé práce, propojující tematicky teoretickou část s částí praktickou. Teoretická část práce sleduje historii a možnosti propagace v socialistickém Československu; v rámci jednotlivých časových úseků je provedena rešerše propagace stěžejních kulturních akcí, jež z mého pohledu dané období charakterizují. Jsou zde též vzpomenuty významné reklamní agentury působící v Československu v období reálného socializmu. Praktická část práce se pak zabývá podrobnou analýzou propagace konkrétních kulturních akcí konaných ve městě Kroměříži v letech 1948 ? 1989. Pozornost je zaměřena především na tištěnou formu propagace a odraz v dobovém tisku. Cílem práce není jen potvrzení nebo vyvrácení stanovených hypotéz, současně jde o vytvoření prakticky využitelného materiálu pro potřeby Města Kroměříže, jež by mohl být použit v rámci cestovního ruchu a propagace současného kulturního života města. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16542
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18716
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet