Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy |
Autor: |
Naňáková, Jarmila
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
V této bakalářské práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti a čtenářských postojů žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části uvádíme rozdíly mezi četbou a čtením, popisujeme čtenářské návyky a postoje, jejich způsoby získávání u čtenáře. Dále se zabýváme mezinárodními výzkumy v oblasti čtenářské gramotnosti. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum čtenářské gramotnosti, čtenářských postojů a návyků u žáků druhého stupně základní školy a jejich motivace ke čtení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16637
|
Datum:
|
2011-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19705
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet