Apel strachu v reklamní kampani

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Apel strachu v reklamní kampani

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Apel strachu v reklamní kampani
Autor: Garlíková, Pavla
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Teoretická část práce se zabývá zmapováním psychologického působení reklamy na člověka a užitím emocionálních apelů, zejména apelu strachu, na příjemce reklamního sdělení. Praktická část představuje několik oblastí produktové reklamy, v nichž je apel strachu využíván, a tyto jsou doplněny ukázkou reklamní kampaně. Výsledky dotazníkového šetření prezentují vnímání těchto kampaní veřejností. Část práce je věnována sociální reklamě z oblasti bezpečnosti silničního provozu. Touto oblastí se zabývá také projektová část, která navrhuje změnu komunikace preventivní kampaně Drážní inspekce ČR vůči veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16653
Datum: 2011-04-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18520


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
garlíková_2011_dp.pdf 1.768Mb PDF Zobrazit/otevřít
garlíková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
garlíková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet