Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Autor: Gregořicová, Kamila
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kreativní strategie a jejich prvků, kde se v teoretické části práce pokusím popsat a blíže specifikovat jednotlivé důležitosti složek této strategie a nalézt klíč k jejímu hodnocení. Samotné hodnocení a výzkum reklamních spotů a prvků kreativní strategie bude charakterizován na spotech společnosti Kofola a vy-hodnocen v kvalitativním výzkumu Focus Group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16659
Datum: 2011-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18687


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gregořicová_2011_bp.pdf 11.45Mb PDF Zobrazit/otevřít
gregořicová_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gregořicová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet