Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.
Autor: Hanáková, Kateřina
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Luhačovicích, která je jedním z důležitých faktorů pro správné fungování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na maloobchod, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost AHOLD Czech Republic, a.s. (dále již jen Ahold), jejíž síť prodejen Albert pokrývá celou Českou republiku. Cílem bakalářské práce je vypracovat a následně vyhodnotit vyplněné dotazníky, které budou použity pro analýzu současné spokojenosti zákazníků ve společnosti Ahold. Na základě této analýzy jsou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16664
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 20956


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanáková_2011_bp.pdf 1.324Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanáková_2011_vp.pdf 805.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
hanáková_2011_op.pdf 774.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet