Historický vývoj značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Historický vývoj značky |
Autor: |
Vlková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá především analýzou vybraných prvků corporate design a jiných faktorů, které ovlivňovaly a ovlivňují postoj cílové skupiny ke značce a jejímu pojetí. Teoretická část definuje a objasňuje jednotlivé prvky corporate design, historie, komunikace a chápání značky, což je potom uplatněno v analýze zvoleného produktu. Praktická část se kromě zmíněného taktéž zaměřuje na postoj cílové skupiny k aktuální komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16697
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18783
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet