Archetyp matky v reklamě z pohledu žen
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Archetyp matky v reklamě z pohledu žen |
Autor: |
Růžičková, Miroslava
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá pojmem archetyp matky ve smyslu pravzoru, společností a kulturou přejímaného modelu matky. Teoretická část práce mapuje situaci a proměny žen-matek na trhu práce, ve společnosti a v rodině. Nastiňuje přechody od konzervativních postojů po egalitární, snahy o emancipaci žen a společenské a ekonomické konflikty s tím spojené. Praktická část práce se zabývá prezentací matek v reklamě, rolemi a stereotypy. Následný výzkum je tvořen dvěma dotazníky. První z nich zkoumá asociace žen spojené s pravzorem matky, přejímané prvky chování a vliv archetypu v reklamách na jejich spotře-bitelské chování. Druhý dotazník se zabývá otázkou, do jaké míry ženy pravzor v reklamách vnímají a jaké jsou jejich postoje k těmto reklamám. Cílem práce je zjistit zda má archetyp v soudobých marketingových komunikacích své místo a jakým způsobem, či zda vůbec, ovlivňuje nákupní rozhodování cílové skupiny ? žen-matek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16705
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18718
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet