Archetyp matky v reklamě z pohledu žen
Show full item record
No preview available
Title:
|
Archetyp matky v reklamě z pohledu žen |
Author: |
Růžičková, Miroslava
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá pojmem archetyp matky ve smyslu pravzoru, společností a kulturou přejímaného modelu matky. Teoretická část práce mapuje situaci a proměny žen-matek na trhu práce, ve společnosti a v rodině. Nastiňuje přechody od konzervativních postojů po egalitární, snahy o emancipaci žen a společenské a ekonomické konflikty s tím spojené. Praktická část práce se zabývá prezentací matek v reklamě, rolemi a stereotypy. Následný výzkum je tvořen dvěma dotazníky. První z nich zkoumá asociace žen spojené s pravzorem matky, přejímané prvky chování a vliv archetypu v reklamách na jejich spotře-bitelské chování. Druhý dotazník se zabývá otázkou, do jaké míry ženy pravzor v reklamách vnímají a jaké jsou jejich postoje k těmto reklamám. Cílem práce je zjistit zda má archetyp v soudobých marketingových komunikacích své místo a jakým způsobem, či zda vůbec, ovlivňuje nákupní rozhodování cílové skupiny ? žen-matek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16705
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18718
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account